HTML

ÉN

A blogom rólam szól ami velem történik ebben a néha érthetetlen világban.

Friss topikok

  • KriSzta: Szia. Jól összekeverték a blogodat az enyémmel :) a tiedet olvasták az enyém helyett. :D tényleg ... (2008.03.08. 07:59)
  • anbabáko: egyenlőre olvasgatok aztán meg látjuk ma voltam egy féle elektromos kezelésen ami az izmokat fella... (2007.04.14. 17:47) Az első blogom :-)

Linkblog

Archívum

Az első blogom :-)

2007.04.14. 17:30 Peppa

Mai napon elkezdtem én is blogot irni. Rászántam magam Végre.
Ha már én is olvasgatom más blogját.
Hmm.. nem is tudom mit irjak magamról kezdetnek .
Imádok olvasni netezni beszélgetni 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pillango.blog.hu/api/trackback/id/tr6058561

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anbabáko 2007.04.14. 17:47:51

egyenlőre olvasgatok aztán meg látjuk
ma voltam egy féle elektromos kezelésen
ami az izmokat fellazitja jól esett.
süti beállítások módosítása